Czemu w Krakowie robią krzywe pompki?

Powodów zapewne może być kilka. Jeden z nich pokazuje Maciek. Ciasny pokój nie dał mu wyboru – jest za mało miejsca, aby robić normalne pompki. Stąd pomysł na krzywe. Ale jakie!

lepieje grafika

Krzywe pompki Maćka zrobiły furorę w sieci – w kilka dni obejrzało je ponad 27 tys. użytkowników YouTube’a – zobaczcie sami https://goo.gl/VK2JGU. Zauważył je nawet znany youtube’er Adam „Poszukiwacz” Wiejak. Postanowił sprawdzić sprawę, czego efektem jest film https://goo.gl/yTAMr7.
Adam jest jedną z twarzy tej kampanii – kampanii, w którą włączyły się Nowe Czyżyny – projekt mieszkaniowy z najlepszymi cenami w MdM w Krakowie.

– Bo po co wynajmować ciasne, jak można mieć własne – mówi Mariusz Rysicz, kierownik działu marketingu Budimeksu Nieruchomości. Dodaje, że często młodym ludziom brakuje wiary, że stać ich na zakup własnego mieszkania.
Warto więc przełamać stereotypowe myślenie i sprawdzić swoje możliwości. Zachętą jest „lepiejowa” kampania. Realizowana jest w Internecie – głównie w mediach społecznościowych pod hasłem #LepiejSwoje. Działania mają charakter niestandardowy i interaktywny. Aktywizują młodych krakowian i premiują ich zaangażowanie oraz kreatywność nagrodami o łącznej wartości 10.000 złotych. Ta właśnie kwota jest do zdobycia konkursie #LepiejSwoje.

– Przy dobrej zabawie chcemy też zwrócić uwagę odbiorców, że w większości przypadków rata kredytu za mieszkanie jest niższa od czynszu za wynajem. Z kolei korzyści z własnego „M” są o wiele większe. Czekamy na zgłoszenia. Liczymy, że krakowianie pobawią się słowem i pokażą (zdjęcie, film) swój kunszt do układania „lepiejowych” wierszyków. To przecież tu, w Krakowie, powstały lepieje. Zawdzięczamy je Wisławie Szymborskiej – dodaje Rysicz.

Konkurs dostępny jest na stronie www.lepiejswoje.pl oraz na Facebooku https://www.facebook.com/lepiejswoje/app/425042714278677/
Kampania została przygotowana i w głównej części realizowana przez warszawską agencję reklamową RoToCo.